Publicis Dialog a lansat cel mai nou Logan, modelul Break

Pe acorduri de Vivaldi, intr-o atmosfera plina de emotie, modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romaneasca. Conceptul "Anotimpurile" care a imbracat aceasta lansare de autoturism, pe baza caruia agentia Publicis Dialog a castigat pitch-ul organizat de Automobile Dacia, a scos in evidenta versatilitatea automobilului. Conceptul original creat de agentie a comunicat in primul rand valorile noului model Logan Break evidentiind in acest fel unicele sale particularitati.

Deschiderea a fost marcata printr-un moment artistic sustinut de "marele" Dan Puric, artistul dand viata la final "naturii" in cele 4 ipostaze ale sale. Pe cele 4 scene secundare decorate cu peisaje tipice fiecarui anotimp, pe acordurile sonore ale celui mai de seama reprezentant al barocului muzical, 4 cupluri de actori au interpretat momente artistice exemplificand de fapt "atitudinea schimbatoare" a masinii in fiecare anotimp. La final, triumfal, Logan-ul Break a intrat in scena dezvaluindu-si caracterul in fata a peste 350 de persoane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related