Leo Burnett si Bergenbier observa comportamentul barbatilor in libertate si captivitate

Leo Burnett si Bergenbier au demarat o noua campanie de imagine.Continuand ideea campaniilor anterioare, "Discovery", cea mai recenta executie TV se concentreaza asupra barbatilor, perspectiva fiind, de aceasta data, usor diferita.

Carmen Tiderle, Deputy Creative Director Leo Burnett explica: "Bergenbier propune un spot-documentar in stil teleenciclopedia, care vorbeste despre barbati ca despre o specie. Si nu o specie oarecare, ci una pe cale de disparitie din cauza matriarhatului care-i ameninta libertatea, valorile, comportamentul. Deocamdata, Bergenbier doar constata o stare de fapt: in libertate, barbatii sunt fericiti, se aduna in grupuri, se manifesta zgomotos…; in captivitate, cad prada resemnarii… E un mesaj menit sa deschida ochii barbatilor si vine, firesc, de la Bergenbier."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related