De ce au dat publicitarii in mintea copiilor

Joaca a pus monopol pe reclamele din Romania. Asta nu inseamna ca oamenii se distreaza mai cu foc, ci, din contra, ca viata lor este din ce in ce mai arida.

C'moooon! La un sondaj printre cunoscuti, trei sferturi dintre ei nu inteleg ce vor sa spuna papuselele simpatice din noua reclama la Opel Corsa, dar sint "mega-incintati" de ele. Cele doua "chestiute", de o identitate la fel de incerta, de la Orange sint "dementiale", ca si luminitele aceluiasi operator de telefonie mobila. Si sosetele care se joaca de-a pititea, si marmotele care fac Milka, si catelul de la Germanos. Fengpui, Boom, Zuzu sint alte citeva nume de pe lista reclamelor jucause, care continua, de altfel, cu zeci de exemple in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related