[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor

[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor

Intuirea gândurilor și trăirilor celorlalți. Deschiderea de a înțelege problemele și bucuriile altora, chiar și când există divergențe. Nu în ultimul rând, o reacție blândă și înțelegătoare la ce întâlnim, pe stradă sau online. Toate astea se referă la empatie, un concept la fel de important în relațiile personale, cât și în cele de brand.

Empatia este un nou nivel de responsabilitate, dar și un agent de neutralizare în situații de criză, spune Daniela Spiridonescu, PR Director & Head of crisis la GMP PR. Trăim vremuri tensionate, iar crizele sunt la ordinea zilei. Vara care a trecut ne-a arătat greșeli în gestionarea crizelor: declarații care inflamează în loc să calmeze, tergiversări și lipsă de credibilitate, printre altele. Derapajele pot fi evitate prin apropiere și comunicare expresivă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related