[Refresh creativ] Paul Tănase: Simt ca briefurile incep sa tina tot mai mult cont de ce se intampla “jos la firul ierbii”. Ce probleme au oamenii, ce nevoi, care e discursul in piata publica, ce contexte traim

[Refresh creativ] Paul Tănase: Simt ca briefurile incep sa tina tot mai mult cont de ce se intampla “jos la firul ierbii”. Ce probleme au oamenii, ce nevoi, care e discursul in piata publica, ce contexte traim

Paul Tănase, Director Creativ ontheroof,  lucreaza din 2014 in publicitate, si desii au trecut anii cu viteza secundelor, crede ca nu s-a schimbat prea mult de cand a pasit prima data intr-o agentie. Are aceeasi teama ca n-o sa de ceva suficient de bun, combinata cu asteptarea ca o sa rupa cu ideea lui. Un mix de emotii optim pentru orice creativ bun. Parcursul lui Paul pe taramul advertisingului a fost organic: dupa cativa ani doar de primit feedback, a trebuit sa inceapa sa dea si el feedback la randul lui. 

Orice lucru poate fi imbunatatit. Atata timp cat noi intelegem sa rezolvam niste cerinte ale clientilor, iar ei inteleg sa ne lase si pe noi sa zburdam un pic pe campurile creativitatii, cred ca mereu se va gasi calea de mijloc cea mai potrivita pentru campanii faine, spune Paul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related