[Marketing 2023] Alice Gavril: Lansez o dorință, nu o predicție. Să vedem mai puțin conținut inutil și care tâmpește la nivel de Reels și TikTok și mai mult conținut de calitate

[Marketing 2023] Alice Gavril: Lansez o dorință, nu o predicție. Să vedem mai puțin conținut inutil și care tâmpește la nivel de Reels și TikTok și mai mult conținut de calitate

Am simțit cu toții efectele negative ale evenimente majore recente. Dar găsim uneori și efecte pozitive. De exemplu, pandemia și războiul au dus la o implicare mai mare a brandurilor în comunitate și la o comunicare cu mai mult sens și scop, observă Alice Gavril, Client Service Director la Godmother.

Există loc de îmbunătățire pe plan local în ceea ce privește comunicarea digitală, care nu este mereu gândită strategic și aliniată cu cea a brandului. Mai mult, nu se poate vorbi încă de o maturizare digitală pentru că, deși mare parte din utilizatori vizitează site-urile de pe mobil, încă se face design non-responsive, spune Alice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related