[Creative 2023] Laura Iane: Mi-aș dori mai multe proiecte gândite pe termen mai lung de 15 secunde. Parcă prea uităm tot ce trece pe lângă noi

[Creative 2023] Laura Iane: Mi-aș dori mai multe proiecte gândite pe termen mai lung de 15 secunde. Parcă prea uităm tot ce trece pe lângă noi

Industria creativă e pe un platou, spune Laura Iane, Director de Creație pastel. Să fie liniștea dinaintea furtunii?

Provocarea anului pentru branduri și agenții este să mențină atenția consumatorilor, care s-au obișnuit să consume totul în doar câteva secunde. Iar trendul se va menține atât timp cât platformele de social media se vor reinventa, iar campaniile vor fi făcute pe baza acelorași indicatori de performanță. Laurei i-ar plăcea să vadă mai multe campanii gândite pe termen lung, o întoarcere la brand building și un focus al promovării și pe altceva în afară de clikuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related