Voci internaționale de la Carre Noir Paris, Grey London, IF Design, Instagram, Istituto Europeo Di Design Milano, Meta, McCann CEE, Mediabrands, Studio Volpi, Vitra, Tabasco și lideri locali cu relevanță de la GMP PR, Libraria de Design, Heist industries, Initiative, KFC, Mad Animator, MRM, Sector 7, Shutterstock și The New dau tonul programului #TheAlternativeSchool 2023.
PENTRU CINE:
Programul e un must pentru designeri, creatori de conținut și industriașii din marcom, fie că e vorba despre oamenii de brand sau de agenție. Oferă upgrade, conectare la vibrațiile globale, networking cu creatori de pop-culture, acces la trenduri și insighturi despre branding la zi, cu declinare în design, SoMe & strategie cu impact. Pentru cei sub 30 de ani care aspiră la Young Lions Design, de la Cannes, un premiu în valoare de 5000 E +, reprezentand taxa de participare si cazarea pe toata durata festivalului, e pus la bătaie.
CAND & CUM:
Cursurile încep pe 20.03 cu 8 întâlniri pe Zoom, de la 19:00 la 21:00, dublate, pe 1 aprilie, de Creativity Day, care are loc la Mindspace Victoriei. In 2023, partenerul Creativity Day este KFC.
Eye Temple se alătură școlii și devine partenerul pentru selecția Roger Hatchuel Academy 2024.
COSTURI:
Participare individuală: 300 E+vat sau 500 E+vat pentru o echipă. Aplicațiile se trimit la [email protected]. Bucurați-vă de experientă.
Pentru cei care vor sa acceseze doar Creativity Day, fee-urile sunt de 150 E+vat persoana sau 250 E+vat echipa. Suma acopera si rezolvarea briefurilor de competitie pentru Young Lions Design si prezenta, la alegere la 2 dintre cele 8 intalniri cu speakerii straini.