#Selfiement. Arată ce simți! - O campanie simțită de Radio Guerrilla și Propaganda

#Selfiement. Arată ce simți! - O campanie simțită de Radio Guerrilla și Propaganda

Realitatea este că am devenit din ce în ce mai puțin aplecați spre cine suntem cu adevărat și ce ne dorim. Iar selfie-urile sunt poate cel mai la îndemână tool prin care le arătăm celorlalți ce facem, pe unde mai umblăm, cum mai arătăm, ce stil vestimentar adoptăm. Niciodata însă, cum ne simțim.

Dar, de fapt, conștient sau nu, de câte ori ne facem un selfie deschidem un dialog cu cei din jur. Așa a apărut #Selfiement, adică selfie-ul care vorbește despre cum ne simțim, nu cum arătăm. Prima campanie de mental wealth din România, un demers pentru normalitate emoțională susținut de Radio Guerrilla și realizatorii săi.

#Selfiement este primul selfie care ne invită să vorbim, pe bune #fărăfiltre despre cum ne simțim, nu cum arătăm. Ecuația e simplă: selfiementul este un selfie dublat de sentimentul care te încearcă în acel moment. Fie că el înseamnă mândrie, tristețe, fericire, melancolie, enervare, rușine, frică etc.

Lansată de Dobro la Guerrilla de Dimineață, campania îi provoacă pe ascultători, și nu numai, să transforme selfie-ul dintr-un tool al “perfect picture” într-un tool prin care exprimăm ce simțim cu adevărat.

Prin propriul exemplu, Dobro a dat startul sincerității în selfie-uri postând des selfiemente cu el în ipostaze în care publicul nu l-a mai văzut vreodată: abătut, trist, obosit, gânditor. Exemplul lui a fost urmat și este urmat în continuare de mulți ascultători care au postat propriile selfiemente, cele mai inedite dintre ele fiind preluate și postate pe canalele de social media Radio Guerrilla.

Vizualurile și videourile de campanie care îl surprind pe Dobro în diverse ipostaze au fost realizate de către Alex Gâlmeanu, fotograf oficial Radio Guerrilla din 2005.

 

 

 

 

Nu e ușor să te gândești la mental health, dar poate că nici nu trebuie să fie. Campania asta începe un dialog pe care îl merităm în social media: hai să fim puțin mai onești, cu măcar un adevăr spus în plus. Ceva trivial ca un #selfie devine #selfiement, felul în care vorbim de elefantul din cameră: cum ne simțim, pe bune.”, Alexandra Manoilă, Senior Copywriter.

“Fiecare selfie pe care ni-l facem devine o adevărată sedință foto, pentru că trebuie să corespundem standardelor din social media. Cum ar fi să ne eliberăm de presiunea păstrării aparențelor și să fim, pur și simplu, autentici și sinceri? Așa a apărut #selfiement, un demers social despre importanța sănătății mentale. “#Selfiement” este o campanie cu adevărat relevantă pentru timpurile în care trăim; o campanie curajoasă, Radio Guerrilla și PROPAGANDA. Ne bucurăm să avem alături, de 18 ani, un partener ca Radio Guerrilla, care întotdeauna a spus lucrurilor pe nume”, Atoussa Bassiri, Account Director.

Campania se desfășoară pe rețelele de social media Radio Guerrilla: Facebook, Instagram, TikTok, iar la radio este activată prin diverse momente în cadrul emisiunii Guerrilla de Dimineață.

În fiecare zi, realizatorii de la Guerrilla de Dimineață caută după #selfiement oamenii care și-au arătat public sentimentele. O parte din aceștia intră în direct cu Mihai Dobrovolschi, în cadrul matinalului, ca să răspundă și LIVE la atât de importanta întrebare “cum te mai simți?”.

Radio Guerrilla va continua să susțină și să atragă atenția acum, dar și pe viitor, asupra importanței mental wealth-ului, prin #selfiement și alte demersuri necesare.

 

Credits:

Echipa PROPAGANDA:
Alexandra Manoilă: Senior Copywriter
Adrian Marciu: Senior Art Director
Alin Mărghidanu: Co-Creative Director
Atoussa Bassiri: Account Director

Echipa Radio Guerrilla:
Teodora Vamvu: Online Content Manager
Mihai Dobrovolschi
Adrian Popescu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related