[Start in industrie] Roxana Lupu: Tinerii din generaţia mea nu au răbdare, suntem în continuă căutare de noi stimuli. Cred că ne maturizăm destul de repede pentru că vrem să facem lucrurile să se întâmple

[Start in industrie] Roxana Lupu: Tinerii din generaţia mea nu au răbdare, suntem în continuă căutare de noi stimuli. Cred că ne maturizăm destul de repede pentru că vrem să facem lucrurile să se întâmple

Școală de arte, pian, desen, grafică, jurnalism, multimedia. Roxana Lupu, Account Executive the Syndicate, a făcut puțin din toate: și publicitate, şi relaţii publice, și design. Nu a fost atrasă la început de această industrie, spune ea. A ajuns în advertising dorind să fie înconjurată de creativitate și dispusă de a înțelege și a învăța cum funcționează mecanismele din spatele imaginii. 

”Industria mi se pare foarte ofertantă. Sunt multe ramuri pe care poţi merge şi, mai mult ca sigur, poţi găsi ceva care să se muleze pe abilităţile tale. Ce mi se pare cel mai important este să găseşti un loc şi o echipă care să aibă răbdare cu tine şi care să aibă încredere că poţi, chiar dacă eşti la început”, spune Roxana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related