[Refresh creativ] Alin Marghidanu: Statutul de șef al ideilor m-a inoportunat mai tare decât niște versuri gheboase într-un consiliu CNA

[Refresh creativ] Alin Marghidanu: Statutul de șef al ideilor m-a inoportunat mai tare decât niște versuri gheboase într-un consiliu CNA

Nu neapărat că se face publicitate mai bună sau mai rea ca acum 10 ani, dar cu siguranță e mai multă, crede Alin Marghidanu, director de creație. Inflația datelor și a remarketingului pe-repede-înainte nu ajută prea mult creativii, din contră, îi mână pe drumul lui ”cumpără, cumpără, cumpără acum!”. Iar când vine vorba de responsabilitatea directorului de creație în fluxul ideilor și navigarea lor în lume, intervin două momente importante. 

”În Pre-Idee, CD-ul trebuie să fie acest polițist în intersecție cu rolul să dirijeze toți nebunii care circulă cu idei prin agenție. Apoi, în epoca Post-Idee, CD-ul e tot un polițist, dar de data asta unul care trebuie să se asigure că ideea aia plăpândă, care abia a supraviețuit prezentării, își duce traiul în Siguranță și Încredere. Iar asta pentru că în viața ideii apar o mulțime de feedbackuri care îi vor răul”, spune Alin. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related