[SoMe Update] Mihai Mariș: Degeaba e TikTok pe val dacă publicul țintă stă pe LinkedIn. În elaborarea unei strategii de social media, ar trebui să punem mai mult accentul pe publicul căruia ne adresăm

[SoMe Update] Mihai Mariș: Degeaba e TikTok pe val dacă publicul țintă stă pe LinkedIn. În elaborarea unei strategii de social media, ar trebui să punem mai mult accentul pe publicul căruia ne adresăm

Drumul spre social media a început cu pasiunea pentru povești și scris, spune Mihai Mariș, content marketer & social media specialist la Beans United. A trecut prin diferite etape, de la Facultatea de Științe Politice, la a lucra pentru afaceri care “au un văr care se ocupă mai ieftin”, până la a lucra cu AI pentru clienți informați și implicați. 

Mihai povestește că a învățat cel mai mult pe cont propriu. Iar lecțiile principale sunt să fii atent ce și unde publici și să iei limitările clienților ca pe provocărio creative. Nu crede că trebuie să fii mereu la curent cu tot. Până la urmă, poți face research. Mai important este să înțelegi fiecare brand și ce strategii și tendințe i se potrivesc mai bine. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Beans United

Primul partener HubSpot in Romania In calitate de partener Platinum HubSpot, Beans United ajuta companii ambitioase sa-si atinga obiectivele, oferindu-le un program personalizat de generare de leaduri si retentie a... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related