#ArmoniaÎnBucate – un nou proiect vizual în social media pentru ZIZIN

#ArmoniaÎnBucate – un nou proiect vizual în social media pentru ZIZIN

”Armonia în bucate”, noul proiect marca ZIZIN a debutat online în luna octombrie cu primele rețete în armonie - plăcinta pufoasă cu prune, în care ingredientul care face diferența este apa minerală naturală carbogazificată ZIZIN, respectiv salata de vinete cu ardei copți. Proiectul face parte dintr-o nouă etapă de comunicare ZIZIN prin care brandul își propune să continue pe teritoriul poziționării în armonie, de această dată...din bucătărie.

Armonia în bucate este conceptul de a crea echilibru și coeziune între diferite arome, texturi, culori și ingrediente. Armonia în familie și armonia în bucate sunt două aspecte interconectate care pot contribui la o viață fericită și echilibrată.

 

Gândit și implementat sub forma unui concept artistic vizual, foto sau reel, proiectul își propune să prezinte săptămânal pe platformele de social media ZIZIN, Facebook și Instagram, câte o rețetă de preparate culinare sau de băuturi, care să răspundă tuturor preferințelor și gusturilor, dar și să aducă armonia atât prin combinația de arome cât și prin modul de prezentare. Bineînțeles, totul în strânsă legătura cu armonia apei minerale naturale ZIZIN, microbiologic pură la sursă, care este fie unul dintre ingredientele de bază, fie potolește setea în completarea unui preparat delicios.

 

"Într-o lume în care ritmul rapid al vieții și tehnologia au adesea un impact asupra relațiilor interpersonale, ne propunem la ZIZIN o abordare simplă, desprinsă din activitatea de zi cu zi, pentru a readuce armonia și echilibrul în familie. Gătitul împreună și luarea mesei devin momente prețioase de conexiune și împărtășire de timp de calitate. În tot acest context, apa minerală naturală ZIZIN, cu calitățile sale de puritate la sursă și o compoziție echilibrată de minerale, se va integra în mod armonios în toate rețetele propuse pentru a oferi o experiență culinară și o hidratare pe măsură." (Mihai Pârvulescu, Marketing Specialist ZIZIN)

"Am gândit acest proiect preponderent dintr-o perspectivă vizuală, să nu avem doar o altă simplă postare despre rețete cum putem întâlni la un click distanță în mediul online, ci să încercăm să creăm o atmosferă, să activăm simțuri și gusturi, dar să fim și un declanșator de momente și experiențe în jurul preparatelor culinare și al băuturilor aromate. Astfel, am lucrat cu un specialist în domeniu și împreună am structurat meniul de rețete în concordanță cu sezonul și momentele din viața noastră de zi cu zi, încercând tototdată să surprindem creativ fiecare moment, fie el foto sau video." (Kati Frățilă, Asistent Marketing ZIZIN)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related