[Digital Trends] Andreea Dîrzu: Nu e ușor să ții cont și de creativitate, în același timp să fii cu un ochi pe obiectivele de business ale clientului, să rămâi și în bugetul alocat, să ții oamenii de brand fericiți

[Digital Trends] Andreea Dîrzu: Nu e ușor să ții cont și de creativitate, în același timp să fii cu un ochi pe obiectivele de business ale clientului, să rămâi și în bugetul alocat, să ții oamenii de brand fericiți

Social Media este un spațiu comun, de împărtășit. Iar consumatorii împrumută din când în când atenția lor și comunicărilor de brand. Dar contextul în care îi atragi atenția rămâne cel mai important, spune Andreea Dîrzu, Account Director Qualitative Division | Creative & Brand Guidance, Kantar și membră a juriului Internetics 2023.

 145 de proiecte au fost înscrise anul acesta la Internetics. Lucrările nominalizate vor fi anunţate pe 22 noiembrie, iar câştigătorii pe 28 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2023.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related