Campania "Adoptă responsabil" are ca obiectiv conştientizarea a ce înseamnă să ai un animăluț de companie

Campania "Adoptă responsabil" are ca obiectiv conştientizarea a ce înseamnă să ai un animăluț de companie

Asociația Red Panda atrage atenția asupra unui fenomen care se petrece în perioada sărbătorilor: oferirea animalelor cadou şi abandonarea / returnarea lor după câteva săptămâni printr-o campanie de comunicare neașteptată.

Campania "Adoptă responsabil" lansată de Red Panda are ca obiectiv conştientizarea a ce înseamnă să ai un animăluț de companie, care îți sunt responsabilitățile şi de ce nu trebuie să fie o decizie de impuls, făcută sub presiunea sărbătorilor.

Animalele de companie sunt cute şi fură toate like-urile pe Insta, dar adevărul este că viața cu ele aduce şi momente mai puțin drăguțe, solicitante şi costisitoare. De la obiecte roase, pipi prin casă, canapele zdrențuite până la facturi ridicate în caz de probleme medicale. 

"Atunci când iei un animal în familia ta, fie că este un porcuşor de Guineea sau un câine uriaş, îți asumi responsabilitatea pentru el pentru următorii 10-15-20 de ani. De aceea e important să te informezi, să ştii ce presupune îngrijirea animalului respectiv, ce nevoi are dar şi ce sacrificii trebuie să faci şi tu: adaptarea stilului de viață, timp investit, resurse financiare. Suntem deja obișnuiți să facem research pentru aspiratoare și telefoane mobile, pur și simplu trebuie să trecem printr-un proces real de informare și când vorbim de o ființă vie", declară Raluca Simion, coordonatorul de proiect.

Campaniei i s-a alăturat Adrian Despot, "mândru tată de Manouche", care a pregătit şi un colind tematic. 

Pe Instagram a fost festival, unde peste 20 de influenceri s-au alăturat mesajului campaniei și au povestit propriile experiențe cu animăluțele din viața lor.

Animalele nu sunt simple jucării, ci sunt ființe care se bazează pe noi că avem grijă de ele. Trauma abandonului este o experiență foarte grea pentru animăluțul respectiv, iar asociațiile de protecția animalelor sunt copleşite de solicitări de a prelua aceste animale în lunile ianuarie-februarie.

"Cântăriți bine înainte de a adopta sau cumpăra un animal de companie, pentru că acesta devine membrul familiei voastre şi nu ne debarasăm de cei dragi. E important să o faceți dacă sunteți cu adevărat pregătiți, ca să nu provocați suferință." ne sfătuiesc reprezentantii asociației.

Campania "Adoptă responsabil" a fost realizată cu sprijinul pro-bono: Dentsu Creative (creație), Adrian Despot (versuri, interpretare), Dhope Design (filmare și producție).

Asociaţia Red Panda este o organizaţie non-guvernamentală ce se ocupă de salvarea, reabilitarea şi plasare în adopţie a animalelor fără stăpân sau abandonate, organizează campanii de informare şi responsabilizare privind bunăstarea animalelor cu şi fără stăpân, dar şi de programe de educaţie pentru copii şi adulţi. Misiunea Red Panda este de a educa şi de a milita pentru crearea unei societăţi mai bune, în care nu trebuie să mai producem suferinţă nouă şi celorlalte specii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related