[Marcom 2024] Costin Buta: Facem frumos, desenam, montam, editam, dar 2024 va fi anul presiunii si mai mari pe vanzari, pe generat cifre si rezultate

[Marcom 2024] Costin Buta: Facem frumos, desenam, montam, editam, dar 2024 va fi anul presiunii si mai mari pe vanzari, pe generat cifre si rezultate

Povesti, idei bomba, AI, artificii creative, dar la final conteaza cifrele. Cum abordezi consumatorul sa il convingi sa ia produsul, oferta, pachetul, sa cumpere promisiunea. Costin Buta, Managing Director al Grupului de Comunicare WOPA, crede ca 2024 e anul pragmatismului in industria creativa. Mai putina libertate, mai mult business. Nu e usor, dar performanta nu are drumul lin. 

"Publicitate a prins maturizarea si a devenit si in Romania o industrie. Iar intr-o industrie, eficienta, performanta, ebitda, turnover rate-ul, procentele de vanzari, au luat locul efervescentei creative si ideii originale", spune Costin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related