[Marcom 2024] Irinel Ionescu: Multi “supravietuitori” post Covid din industriile afectate cel mai tare de pandemie si-au canalizat energia spre branding, dorind sa isi consolideze pozitia in piata

[Marcom 2024] Irinel Ionescu: Multi “supravietuitori” post Covid din industriile afectate cel mai tare de pandemie si-au canalizat energia spre branding, dorind sa isi consolideze pozitia in piata

In vremuri de restriste, ca cele care ne tot acompaniaza de cativa ani si care se intrevad si in viitor, principalul rol al branding-ului va fi sa arate partea plina a paharului, crede Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro. Tensiuni geopolitice, inflatie, alegeri. Ne adaptam cu totii la schimbari si le tinem piept cum putem mai bine. Cam asta ar fi strategia. 

"In mare, nevoile de branding sunt in stransa legatura cu schimbarile consumatorilor generate de cele intamplate in ultimii ani si astfel schimbarile la nivel de nevoi de branding reflecta fix asta: consumatorul si noul sau stil de viata", spune Irinel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related