[PR Playbook] Aela Cotabiță: În crizele de imagine comunicarea nu mai vizează doar presa, ci și consumatorii, care au propria voce în social media

[PR Playbook] Aela Cotabiță: În crizele de imagine comunicarea nu mai vizează doar presa, ci și consumatorii, care au propria voce în social media

Poate suna aproape biblic, dar face parte din bunele practici ale relațiilor publice, până la urmă - să nu minți, pentru că PR-ul nu înseamnă a inventa povești sau a evita adevărul, e de părere Aela Cotabiță, Managing Director Highlight PR. Schimbările pe plus în domeniu includ și faptul că din ce în ce mai multe companii par să înțeleagă rolul strategic al PR-lui, nu mai e doar ceva „nice to have”.

"Dacă ne uităm strict la partea de media relations, într-o perioadă în care redacțiile sunt mai puține și, adesea, subdimensionate, focusul nu mai este pe cantitate, ci pe calitate și personalizare", spune Aela.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Highlight PR

Highlight PR - Shaping Stories Highlight PR este o agenție independentă de comunicare și relații publice care abordează fiecare proiect dintr-o perspectivă integrată, bazată pe autenticitate și relevanță. Highlight... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related