SAMEDAY a devenit SOMEDAY pentru o zi.
Într-un exercițiu de empatie și comunicare onestă cu publicul său, SAMEDAY, liderul din curieratul românesc, care operează cea mai extinsă rețea de easybox-uri din România, Ungaria și Bulgaria, a devenit SOMEDAY, ca răspuns la criticile de pe rețelele sociale privind întârzierile din perioadele aglomerate, precum Black Friday sau Crăciunul.
Astfel, pe 1 aprilie, SAMEDAY și-a schimbat numele în SOMEDAY și a anunțat public acest gest pe canalele de social media, dar și prin intermediul mai multor influenceri cunoscuți publicului larg. Ei au avut parte de o livrare personalizată SOMEDAY și au fost invitați să transmită un mesaj cald și asumat : Nu suntem perfecți. Da, uneori coletele noastre ajung târziu. Știm. Se mai întâmplă. Suntem oameni. Cu toții stăm în trafic. Mașinile se mai strică. Colegii noștri sunt și ei oameni. Ca și tine, trăiesc sub presiune, muncesc sub presiune, au uneori nevoie de pauză. Dar împreună facem tot ce putem. Știm, uneori nu e de ajuns. Însă continuăm să încercăm. Să îmbunătățim ce nu merge. Ne asumăm asta. Și a venit momentul să facem o schimbare.
„În SAMEDAY suntem conștienți că fiecare colet livrat este mai mult decât un pachet, este o emoție pe care o trezim clienților expeditori sau destinatari. Prin SOMEDAY am creat, cu autoironie și asumare, o conexiune ancorată în emoțiile reale ale clienților. A fost felul nostru de a spune ludic <<vă auzim, înțelegem și îmbunătățim>>” a declarat Alina Minu, Brand Marketing and Communication Manager, SAMEDAY.
„SOMEDAY e genul de idee care se vinde practic singură, care, atunci când apare, știi sigur că e ce trebuie. O idee simplă, curajoasă, ușor absurdă, un client cu simțul umorului, inteligență strategică și empatie. Și s-a livrat.”, a declarat Claudiu Dobriță, Creative Director, WOPA.
„În social media, brandurile s-au obișnuit să evite elefantul din cameră. Noi ne-am propus să-i dăm voce, știind că autoironia e unul dintre cele mai scurte drumuri către empatie. SOMEDAY a fost răspunsul nostru la un insight real — o campanie în care n-am schimbat doar logo-ul, ci și perspectiva, câștigând multe bile albe în relația cu urmăritorii.”, a declarat Codrin Bădescu, Head of Social Media, Fortuners.
Credits:
Echipa SAMEDAY
Elena Stoica, VP of Marketing & Growth SAMEDAY Group
Andreea Predoiu, Social Media Specialist SAMEDAY
Dana Teodorescu, Brand Manager SAMEDAY
Alina Minu, Brand Marketing and Communication Manager SAMEDAY
Echipa WOPA
Claudiu Dobriță, Executive Creative Director
Vlad Lipovanu, Head of Digital
Echipa Fortuners
Andreea Bozoi, Managing Director
Codrin Bădescu, Head of Social Media
Eduard Biciușcă, Senior Social Media Manager
Andrei Canea, Social Media Specialist
Maria Presmereanu, Graphic Designer