Inovație digitală în educație: StudyVerse, o experiență multimedia care ghidează viitorii studenți în alegerea carierei

Inovație digitală în educație: StudyVerse, o experiență multimedia care ghidează viitorii studenți în alegerea carierei

Cum ar fi dacă alegerea facultății ar fi mai mult decât o decizie, devenind o explorare interactivă a cine ești și ce îți dorești?

Cognition și Universitatea Româno-Americană lansează StudyVerse: o platformă multimedia inovatoare care transformă complet modul în care tinerii își aleg drumul academic.

Noua platformă le permite elevilor de liceu să exploreze campusul, să descopere cele șapte facultăți disponibile sub forma unor planete virtuale și să afle direct de la studenții actuali cum este viața universitară la URA. Totul într-un format neconvențional și intuitiv, accesibil de oriunde, care combină tururi interactive cu resurse utile și testimoniale autentice.

Un element central al platformei este SkillQuest Navigator, un quiz inteligent care recomandă facultatea potrivită în funcție de interesele și aptitudinile fiecărui utilizator. Un instrument care aduce claritate și direcție în fața uneia dintre cele mai importante decizii de viață.

„Alegerea unei facultăți reprezintă un pas esențial în parcursul fiecărui tânăr. Prin platforma StudyVerse, ne propunem să oferim mai mult decât simple informații — să oferim claritate și încredere în acest proces. Acest instrument inovator îi ajută pe candidați să-și identifice interesele și abilitățile, sprijinindu-i să ia o decizie informată, în concordanță cu potențialul lor real. Este modul nostru de a-i sprijini încă de la primul pas către viitor.”, a declarat Prof.univ.dr.habil. Costel Negricea, Rectorul Universității Româno-Americane.

“Ne aflăm într-o perioadă caracterizată de o dinamică socială aparte, crucială pentru viitor, în care educația joacă un rol determinant. Suntem fericiți ca, prin campania de admitere de anul acesta, să ne reafirmăm angajamentul de a sprijini sectorul universitar în formarea unei noi generații de studenți. Una mai capabilă, mai informată și mai responsabilă.”, a afirmat Claudia Archip, Managing Partner Cognition.

 

Admiterea 2025: locuri fără taxă și susținere pentru performanță

În paralel cu lansarea platformei StudyVerse, Universitatea Româno-Americană anunță deschiderea oficială a înscrierilor pentru sesiunea de admitere iulie 2025. Tinerii interesați pot aplica online, pe platforma dedicată admitere.rau.ro, în perioada 1 iunie – 24 iulie, sau fizic, în campus, între 7 și 25 iulie. Concursul de admitere este programat pentru data de 28 iulie, iar rezultatele vor fi comunicate în cel mult două zile calendaristice.

Universitatea oferă 20% locuri fără taxă la licență și 10% la masterat pentru programele în limba română, susținând astfel accesul la educație pentru cei mai bine pregătiți candidați, în cadrul facultăților disponibile: Facultatea de Afaceri Internaționale, Facultatea de Drept, Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie, Facultatea de Finanțe și

Contabilitate, Facultatea de Informatică Managerială, Facultatea de Management–Marketing, Facultatea de Turism și Managementul Ospitalității.

Admiterea pentru programele de licență cu predare în limba română se bazează în proporție de 50% pe media de la Bacalaureat și 50% pe un certificat sau atestat emis de liceu și recunoscut de Ministerul Educației, sau pe un atestat instituțional în domenii precum economie, informatică, limba română sau limbi străine. Candidații care nu dețin un astfel de atestat pot susține o probă de concurs, sub forma unui eseu sau a unui interviu online, în care își motivează alegerea facultății și specializării.

De asemenea, elevii premiați la olimpiadele naționale sau internaționale pot beneficia de admitere directă.

 

Oportunități internaționale pentru studenți

Universitatea Româno-Americană oferă programe educaționale aliniate la standardele internaționale, în colaborare cu instituții din SUA, Marea Britanie, Italia și alte țări europene. Prin programele de dublă diplomă, studenții pot obține simultan o diplomă românească și una recunoscută internațional, facilitând accesul pe piața muncii globale.

De asemenea, studenții au acces la burse de mobilitate și stagii de practică internaționale prin programe precum Erasmus+. Universitatea susține dezvoltarea competențelor practice prin organizarea de conferințe, workshopuri, competiții și inițiative antreprenoriale, precum și prin implicarea în activități sociale și culturale, complementare procesului educațional.

Prin lansarea StudyVerse, Universitatea Româno-Americană face un pas înainte în direcția accesibilizării acestor oportunități, oferind viitorilor studenți o imagine clară și interactivă a mediului educațional complex și orientat spre performanță în care vor evolua.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related