Cum a lansat JUNE comunicarea pentru Generatik - platforma care îți face media planul de mall în 20 de minute, nu 20 de zile

Cum a lansat JUNE comunicarea pentru Generatik - platforma care îți face media planul de mall în 20 de minute, nu 20 de zile
Iuliana Floricică, CEO & Co-founder June Communications/ Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik/ Bianca Caragea, Client Service Manager June Communications

Agenția JUNE semnează campania de comunicare pentru Generatik, platforma digitală de planificare a campaniilor de mall advertising lansată de Brand Management. Parteneriatul nu este doar despre vizibilitate, ci despre cum spui povestea unei soluții tech care schimbă regulile jocului într-o industrie analogă. Scopul: să transformi un tool inovator într-un brand recunoscut, înțeles și dorit.

Campania de lansare a urmărit poziționarea strategică a produsului în piața de media și creșterea vizibilității acestuia în rândul agențiilor, brandurilor și rețelelor relevante de publicitate indoor, cu un accent puternic pe mall advertising, un pilon-cheie în strategia de dezvoltare a Generatik. Fără a exclude spațiile de tip office sau retail park, platforma își propune să devină soluția preferată pentru planificarea eficientă a campaniilor în locații cu trafic ridicat.

Generatik a fost lansat în iunie 2025 și este primul produs digital din România care permite planificarea, estimarea și contractarea campaniilor de mall advertising în doar câteva click-uri. JUNE a fost implicată încă din etapa de pre-lansare în definirea poziționării, structurarea mesajelor cheie și conturarea unei strategii de PR cu bătaie lungă.

„Pentru un produs atât de nou și de ambițios cum este Generatik, ai nevoie de mai mult decât vizibilitate, ai nevoie de validare prin comunicare. De la prima întâlnire cu echipa JUNE am știut că avem în față un partener care înțelege nu doar mecanismele media, ci și ritmul în care trebuie construită relevanța. Au reușit să traducă perfect ce este Generatik pentru industrie și pentru public”, a declarat Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik.

Campania de PR a inclus o lansare exclusivă în presă, interviuri în publicații de profil, amplificare editorială și întreținerea unei relații constante cu jurnaliștii din business, tech și media. Rezultatul? Primele sesiuni demonstrative cu agenții media și mult interes din partea brandurilor care folosesc publicitatea la mall în mixul de comunicare.

„Totul a început de la o strategie bine definită, modelată pe nevoile audienței target și tendințelor actuale. Ne-am dorit o lansare care nu doar să anunțe un nou produs pe piață, ci să creeze contextul oportun pentru Generatik, iar platformă să fie percepută ca un instrument valoros, creat în România, dar cu aplicabilitate globală. A fost un exercițiu de comunicare atent calibrat, care a combinat expunerea media cu un mesaj clar: viitorul planificării pentru mall advertising este digital și deja se întâmplă”, a spus Iuliana Floricică, CEO & Co-founder June Communications.

 

Echipele implicate

De partea Generatik, proiectul a fost coordonat de Răzvan Marincoi (Product Manager), alături de echipa Brand Management, Laurențiu Jiga (CEO & Fondator Brand Management), Georgian Drăghici (COO Brand Managementși) cu suportul tehnic al dezvoltatorilor interni. Din partea JUNE, proiectul a fost gestionat de Iuliana Floricică (CEO & Co-founder), alături de echipa formată din Bianca Caragea (Client Service Manager), Tora Apetrii (PR Executive), Maria Popa (Junior Marketing & PR) și Oana Pîrîianu (Marketing Specialist). Campania a inclus content de brand, strategie de PR, activare media și comunicare post-lansare.

De la lansare și până acum, JUNE continuă să susțină Generatik cu servicii de media relations, consultanță de comunicare și creare de conținut strategic, cu obiectivul de a consolida brandul pe termen lung și de a susține extinderea acestuia în afara pieței locale.

„Orice inovație are nevoie de un ecosistem care să o susțină. În cazul nostru, PR-ul a fost puntea dintre ceea ce am construit tehnic și felul în care produsul a fost înțeles, testat și dorit de piață. Cu sprijinul echipei JUNE, am reușit să facem un pas important către o industrie care ne-a validat mai repede decât ne așteptam”, a adăugat Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik.

June Communications aduce în acest parteneriat nu doar expertiză în comunicare, ci și o înțelegere profundă a nevoilor de scalare ale startup-urilor tech.

„Campanie de comunicare pentru un start-up? Challenge accepted! Afinitatea noastră pentru acest sector este una evidentă la nivel de portofoliu și vine la pachet cu multă adrenalină și satisfacție cu fiecare campanie, pentru că ce construiești împreună cu clientul se materializează în impact tangibil asupra business-ului. În cazul Generatik, am pornit de la definirea unui concept de comunicare relatabil: labirintul publicității offline și haosul specific industriei. Platforma Generatik promite să schimbe un întreg sector de activitate și noi ne bucurăm să fim parte din acest proces încă de la început”, a completat Bianca Caragea, Client Service Manager June Communications.

Agenția a lucrat de-a lungul timpului cu numeroase companii cu ADN internațional, contribuind la poziționarea și expansiunea acestora în piețe regionale și globale. Printre colaborările relevante se numără Agreena, Pluridio, Make IT in Oradea, Tarfin, Oveit, Smart Fintech, SanoPass, Instant Factoring, Omnicredit, Best Credit IFN, Linnify, Waterdrop, Fortech Investments, Mogo, Symphopay, Filbo și Delphi, toate aflate în etape diferite de creștere și scalare.

June Communications este o agenție de PR și comunicare integrată, cu sediul în București, specializată în poziționarea strategică a brandurilor, media relations, comunicare corporate și lansări de produs. Agenția lucrează cu start-up-uri, IMM-uri și corporații, atât la nivel local, cât și internațional, oferind campanii personalizate care conectează brandurile cu publicul lor, din sectoare diverse, precum tehnologie, fintech, agricultură, energie. June Communications oferă o paletă largă de servicii din sfera PR-ului, marketingului și comunicării, de la planificare strategică până la implementare, fiind capabilă să sprijine livrarea planului de business al start-up-urilor, dar și să înțeleagă nevoile business-urilor stabile furnizând soluții inovatoare, personalizate prin care să obțină rezultatele așteptate.Agenția a sprijinit numeroase startupuri și companii în curs de extindere din domeniul tehnologiei din Europa Centrală și de Est, inclusiv Agreena, Pluridio, Oveit, Linnify, Smart Fintech și Delphi.

Generatik este prima platformă digitală din România care simplifică întregul proces de planificare, implementare și monitorizare a campaniilor de publicitate în cadrul mall-urilor. Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experință în industria de indoor advertising, platforma reunește într-un singur ecosistem toți actorii implicați în publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție. Cu o interfață intuitivă, date demografice precise și algoritmi inteligenți, Generatik transformă modul în care brandurile ajung la publicul lor în spațiul offline, reducând un proces care înainte dura 20 de zile la doar 20 de minute, pentru generarea unui media plan de mall advertising la nivel național.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related