Publicis Groupe mizeaza pe digital

Este doar o chestiune de timp pana cand toate reclamele din lume vor fi digitale. Asta sustine David W. Kenny, presedinte si director executiv al Digitas, agentie de publicitate din Boston care a fost achizitionata in urma cu sase luni de Publicis Groupe pentru suma de 1,3 miliarde $, anunta New York Times.

David Kenny se ocupa in prezent de regandirea strategica a advertisingului digital in cadrul intregului grup Publicis, care include agentii ca Saatchi & Saatchi, Leo Burnett si Starcom MediaVest Group si conturile globale ale unor companii ca Procter & Gamble, American Express, Hewlett-Packard si General Motors.
Planul sau este acela de a construi o retea de digital advertising care sa foloseasca informatiile despre consumatori si algoritme de calcul pentru a stabili ce mesaj sa afiseze si la ce moment fiecarei persoane care deschide televizorul, telefonul mobil sau calculatorul. Pe scurt, planul urmareste sa transforme reclamele de 30 de secunde in mesaje personalizate pentru fiecare potential consumator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Related