Cele mai cunoscute nume din industria online din Romania jurizeaza la Internetics

Competitiile Internetics de anul acesta vor fi jurizate de unii dintre cei mai activi specialisti in online din Romania. Juriile editiei de anul acesta a Internetics au fost formate in colaborare cu Asociatia IAB Romania, partener al festivalului de anul acesta.

In cadrul festivalului Internetics au loc in fiecare an trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic. Fiecare dintre competitii va avea un juriu specializat, ales in functie de competentele intr-un anumit domeniu al industriei online.
Jurizarea se va derula in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrie. Intr-o prima etapa, jurizarea va avea loc online. Juriul va fi impartit in echipe, fiecare dintre echipe notand un numar egal de lucrari inscrise in competitia pe care o jurizeaza. Dupa ce fiecare echipa va stabili un shortlist, acestea se vor reuni pentru a stabili o lista de finalisti comuna. Jurizarea va continua, iar a doua etapa va avea loc tot online, cand toti membrii unui juriu vor nota lucrarile finaliste din competitia pe care o jurizeaza. Pe baza notelor stabilite de fiecare jurat in parte, in cadrul celei de-a treia etape de jurizare, care va consta intr-o intalnire a tuturor membrilor juriului, vor fi stabiliti nominalizatii si castigatorii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related