Publicitatea altfel si festivalurile

Pentru ca reclamele inscrise in competitii devenisera greu de incadrat in categoriile clasice, TV, Radio, Print, Outdoor, festivalurile de publicitate internationale au inceput sa introduca rand pe rand categorii separate in care publicitatea neconventionala sa poata fi premiata.

De la BMW si "the Hire" in 1993, prima lucrare premiata la Cannes, in categoria Titanium, rezervata ideilor geniale care merg foarte mult pe risc, si pana la Burger King, care a batut palma cu XBOX pentru a realiza un sandwich comunicational de toata frumusetea, premiat cu Grand Prix Titanium, in 2007, lucrarile neconven-tionale au evoluat inspre ceea ce lumea buna a publicitatii afirma ca e viitorul publicitatii: advertainment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune


Comentarii

Dragos nume
acum 11 ani
Excelent articol.

Da' baga mai Andrei si linkuri...

Rauri de linkuri :) Sa vada poporul muncitor intr'ale advertisingului. Sa deschida ochii.



Related