AdVenture si Interamerican iti asigura o "calatorie" frumoasa prin viata

Colaborarea dintre AdVenture si Interamerican continua cu cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare a programului de pensii private ce se desfasoara in perioada 19 septembrie - 15 ianuarie 2008.

"Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa" este mesajul prin care AdVenture si Interamerican reamintesc oamenilor care sunt bucuriile si frumusetile vietii si cat de mult se pot bucura de ele daca iau deciziile corecte la momentul oportun.

Campania se adreseaza unui public principal format din persoane cu varstele cuprinse intre 25 si 35 ani, direct interesate sa adopte un program de obtinere a pensiilor private. Publicul secundar este format din persoanele aflate in sectorul de varsta 35 - 45 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related