Bunurile de larg consum cresc bugetele tv

Compania producatoare de cosmetice L'Oreal Romania a cheltuit pe publicitate, in perioada ianuarie-octombrie 2007, cu aproape 120% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. Categoria bunuri de larg consum (FMCG - Fast Moving Consumer Goods) a adus televiziunilor, in primele zece luni ale acestui an, cele mai mari incasari din publicitate.

Primii zece advertiseri sunt companii producatoare de bunuri de larg consum. Acestea au cheltuit, in total, aproximativ 1,4 miliarde euro pentru promovare.

In primele zece luni ale acestui an, advertiserii romani au cheltuit peste patru miliarde euro pe publicitate, valori brute, fara reduceri. Din aceasta suma, cea mai mare parte a revenit televiziunilor, care au incasat din publicitate peste 3,7 miliarde euro, urmate de presa scrisa, cu peste 255 milioane de euro. Radioul se inscrie intr-o tendinta de crestere, cu o evolutie de 38% fata de perioada similara a anului precedent, cu sume totale de aproximativ 72,5 milioane de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related