Brandstalk a castigat pitch-ul Ketonal

Agentia de publicitate Brandstalk, membra The Group, a castigat contul Ketonal in urma unei licitatii organizate in luna ianuarie. Pentru o perioada de doi ani, agentia va gestiona serviciile de creatie ATL pentru toate formele de prezentare ale analgezicului produs de Sandoz.

Prin brief-ul trimis, Sandoz dorea sa imprime consecventa si un caracter unitar in comunicarea pentru toate formele farmaceutice ale produsului - atat cele eliberabile cu prescriptie, cat si forma OTC (cu vanzare directa).

"Sandoz este un client foarte important pentru noi, cu care am mai lucrat pe diverse proiecte punctuale. Am colaborat bine in trecut, si ne-am dorit, cu atat mai mult, sa stabilim un parteneriat pe termen lung. Cu toate acestea, pitch-ul pentru Ketonal nu a fost deloc usor. A fost o adevarata provocare pentru noi sa raspundem cerintelor brief-ului, pentru ca ni se solicita sa promovam acelasi brand mai multor categorii de target in acelasi timp. In plus, a fost primul pitch al anului, si vroiam sa incepem anul cu dreptul. Ceea ce am si facut", a declarat Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related