"Ocupa-ti locul la campionat cu o plimbare la GERMANOS!" si-a desemnat a doua runda de castigatori

GERMANOS, liderul pietei de retail de telecom din Romania desfasoara pe perioada Campionatului European de Fotbal campania "Ocupa-ti locul la campionat... cu o plimbare la GERMANOS!". Cei care se aboneaza la Cosmote pe perioada promotiei pot intra in fiecare zi in posesia unuia dintre cele 44 de televizoare LCD marca LG cu diagonala de 82 de cm. Conceptul promotiei si declinarea acestuia pe materialele de comunicare este realizat de ACTIV AD Communication.

Campania promotionala "Ocupa-ti locul la campionat... cu o plimbare la GERMANOS!" este o promotie nationala de tip loterie ce se deruleaza in perioada 17 mai - 29 iunie in cele peste 220 de magazine GERMANOS din peste 100 de orase din Romania. Pentru a castiga unul din cele 44 de televizoare LCD cu marca LG cu diagonala de 82 de cm, consumatorii trebuie sa se aboneze la Cosmote, indiferent de durata sau tipul de abonament ales si sa completeze talonul de participare. In cadrul campaniei vor avea loc trei trageri la sorti, dupa cum urmeaza: prima tragere a avut loc pe data de 27 mai in care au fost extrasi 9 castigatori, a doua a avut loc ieri, 11 iunie si au fost desemnati 14 castigatori, iar in ultima extragere de pe 1 iulie vor fi nominalizati 21 de castigatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Activ AD

Suntem o agentie de creatie care si-a transformat abilitatile marcom si creativitatea in servicii adaptabile tuturor companiilor, fie ele mici sau mari: Campanii de Advertising Integrate; Activari de Brand;... vezi detalii »

Sectiune



Related