Scala JWT creeaza campania de lansare gama Jacobs 3 in 1

Incepand cu primavara aceasta, iti poti alege varianta Jacobs 3 in 1 preferata. Kraft a lansat pe piata, alaturi de Jacobs 3 in 1 Classic, doua noi sortimente: Jacobs 3 in 1 Latte cu gust fin si Jacobs 3 in 1 Intense cu gust puternic de cafea.

Campania de lansare a fost conceputa si realizata de agentia Scala JWT. Conceptul creativ se regaseste, pe scurt, in headline: "Incearca-le pe toate! Alege-l pe al tau!"

"Jacobs 3 in 1 este o cafea pentru tineri. Prin spotul "Campus" si outdoor-ul aferent am cautat sa surprindem o atmosfera tinereasca si cat mai degajata, intr-un spatiu prietenos cu personaje simpatice, in care target-ul nostru sa se regaseasca foarte usor. Cu ajutorul lui Marlon Griffin am reusit sa cream aceasta atmosfera vesela si prietenoasa. Personajele sunt empatice, decorul a fost exact ce ne-am dorit si muzica a completat totul perfect." spune Andreea Dragomir, copywriter Scala JWT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related