"Feedback is Fifty" castiga Silver Drum la Portoroz

Spotul "Feedback is fifty" a castigat Silver Drum, la categoria TV, in cadrul festivalului de publicitate Golden Drum 2008, de la Portoroz.

Realizat de Next Advertising, "Feedback is fifty" este parte a campaniei de imagine "Vorbiti afacereza?" lansata de The Money Channel in februarie 2008. Spotul s-a bucurat de un mare succes si in online, reusind sa adune pana in prezent peste 50 de mii de vizualizari pe youtube.

"Intr-o singura saptamana, spotul "Feedback is fifty" a luat doua premii: unul la Webstock pentru cel mai bun viral si unul la Portoroz. Uimitor mi se pare faptul ca spotul a fost inteles de un juriu international desi ii dadeam putine sanse mai cu seama pentru ca a fost gandit sa aiba priza la publicul larg si nu la publicul festivalier. Atunci cand am scornit cuvantul asta afacereza (dupa calapodul oficialezei din engleza) am luat in seama cele doua reactii posibile: asimilare sau respingere. Spre bucuria mea, afacereza a devenit rapid un cuvant posibil din vocabularul publicului postului The Money Channel si nu numai, dupa cum mi-au demonstrat-o alte copii precum computereza pe care am vazut-o intr-o revista de IT sau bananeza referindu-se nu stiu exact la ce. Daca va intra vreodata in dictionare, voi fi cel mai fericit copywriter din lume. Ajutati-ma va rog si vorbiti putin in afacereza, avansat sau incepator, n-are a face!" Bogdan Muresanu, senior Copywriter, Next Advertising

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related