Studiul Superbrands a evaluat companiile dupa patru criterii

Statutul de Superbrand reprezinta un etalon aspirational pentru reputatia unei companii pe cele aproape 100 de piete care deruleaza programe Superbrands. Superbrands, program ajuns la a treia editie si dezvoltat in Romania de catre agentia de comunicare strategica BDR Associates, a incheiat prima etapa de anul acesta, avand drept scop gasirea acelor modele de branding exemplare, care se adauga elitei mondiale de companii ce au demonstrat excelenta in cultura de branding.

Pentru descoperirea acelor modele de branding exemplar pe piata romaneasca, pe baza metodologiei internationale Superbrands, a fost propusa o lista preliminara de 928 de branduri, structurata pe 34 de categorii de activitate, incluzand atat companii romanesti cat si internationale. Cei 21 de membri ai Consiliului Business Superbrands 2008, experti in management, marketing si comunicare, au evaluat brandurile pe criterii de Reputatie si prestigiu, Incredere, Calitate si Diferentiere pe piata. La finalul procesului de evaluare, 30% dintre acestea au devenit eligibile pentru statutul de Business Superbrand in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related