Re:ply semneaza noua brosura a Teatrului National Bucuresti

Agentia de comunicare Re:ply a creat brosura de prezentare a Teatrului National Bucuresti, ce va fi prezentata publicului larg si partenerilor institutiei cu ocazia lansarii stagiunii 2008-2009.

"Teatrul National se pregateste de intrarea intr-o noua etapa, care va implica o transformare semnificativa si o repozitionare ca reper cultural contemporan pe harta culturala a tarii. Am ales colaborarea cu agentia Re:ply - experimentata in promovarea culturii - pentru a pregati redefinirea imaginii Teatrului National si pentru ca o brosura poate fi atat o carte de vizita a unei intregi stagiuni, cat si o modalitate eleganta de promovare a productiilor din repertoriu. De asemenea, reprezinta un instrument de comunicare cu un public activ si tanar, o incercare de a schimba perceptia fata de TNB a unui grup-tinta din publicul potential", declara Claudia Cirlig, responsabil de comunicare al Teatrului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

anton mihai
acum 15 ani
Insa ar fi fost interesant daca puteam vedea si eu brosura. Nu de alta dar si eu pot scrie: "Am facut o statuie de 288 de metri din aur cu beton prin care am incercat sa imi exprim bucuria dar tristetea ca lumea nu devine un loc mai bun".

Iar de aratat nu arat nimic. Nu-i pacat?!

Daca tot suntem pe un site de specialitate puteati sa puneti un link sa vedem coperta si o pagina. Asa ne dadeam si noi seama cat de bine e lucrata. Mai ales ca eu cred foarte tare ca un art bun se vede mai ales la genul asta de concepte.

salut



Branded


Related