[A fost odată în digital] Alexandra Constantinescu: Cel mai amuzant era când mă întreba cineva ce lucrez și mă decisesem să am un răspuns foarte scurt și basic precum „pun reclame pe site-uri”

[A fost odată în digital] Alexandra Constantinescu: Cel mai amuzant era când mă întreba cineva ce lucrez și mă decisesem să am un răspuns foarte scurt și basic precum „pun reclame pe site-uri”

După un semestru de facultate petrecut în Paris, Alexandra Constantinescu s-a întors în țară dornică să afle mai multe despre noua ei pasiune – marketingul. Prima oportunitate de a face asta a venit în 2012, anul primului ei job în digital care consta în implementarea de ads în jocuri de mobile. Era perioada când nu prea exista conceptul de user experience când venea vorba de livrarea ad-urilor și dacă aveai “norocul” să dai de ad-uri frauduloase, singura soluție era reinstalarea Windows-ului. Când se gândește la vremurile de început ale ads-urilor digitale, Alexandra își dă seama cu adevărat câte s-au schimbat și ce mult a crescut atât industria, cât și așteptările clienților.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GroupM

WE ARE SHAPING THE NEXT ERA OF MEDIA. EVERY DAY. MINDSHARE, MEDIACOM, WAVEMAKER, ESSENCE, AND M/SIX—OUR AGENCIES ARE THE FRONT LINE TO A NEW ERA OF MEDIA STRATEGY AND INNOVATION. And because we have three of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related