Advertising care subliniaza trasaturile unei marci care nu sunt disponibile la alte branduri, dar produsul concurent nu este denumit direct. Vezi Comparative Advertising (advertising comparativ).
Advertising which points out features of a brand which may not be available in other brands but does not directly name a competitor. See Comparative Advertising.


![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)





![[Marcom 2024] Andrei Tiu: Dialogul brand-consumator devine mult mai complex si mai aprofundat decat livrarea de reclame](https://media.iqads.ro/2024/02/andrei-landscape-cover-410.jpg)








![[Account Life] Cristina Rotaru: Cu cat suntem mai transparenti in evaluarea situatiei prezente, cu atat reusim sa construim “mai trainic si mai frumos”, vorba cantecului](https://media.iqads.ro/2023/02/cristina-rotaru-cover-410.jpg)


![[E-players] Andrei Chirilă, FashionDays.ro: In ultimii doi ani ne-am construit comunicarea pornind de la diverse probleme din societatea noastra. In urmatoarele luni, ne vom concentra mai mult pe elementele functionale ale experientei de shopping](https://media.iqads.ro/2022/09/uan-3383-cover-410.jpg)



![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
![[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”](https://media.iqads.ro/2021/10/fotojet-2021-10-19t114824-157-cover-410.jpg)

![[Veterani in publicitate] Liviu Turcanu: Se muncea enorm pe vremea aia și nici prin cap nu ne trecea conceptul de ‘work-life balance’. Era ’work work and more work’, până ajungi pe podium](https://media.iqads.ro/2021/07/2021-cover-410.jpg)



![[Branding Trends] Horia și Costin Oane: Brandurile au nevoie de dragoste. Brandurile care sunt iubite cel mai mult vor supraviețui acestei crize](https://media.iqads.ro/2021/03/costin-horia-oane-fondatori-agentie-brohouse1-cover-410.jpg)









