Avantajul competitiv care poate fi castigat prin identificarea nevoilor si dorintelor consumatorilor, prin dezvoltarea unor produse care ofera o satisfactie mai mare, printr-o pozitonare, promovare si distributie mai eficiente. Vezi Cost Advantage.
The competitive edge that can be gained by more accurately identifying customer needs and wants and by developing products which deliver superior satisfactions, or by being more effective and efficient in positioning, promotion or distribution. See Cost Advantage.





![[Media Update] Andrei Bălbărău: Devine tot mai necesar să colectezi cât mai multe date proprii tocmai pentru a rămâne relevant în viitorul apropiat](https://media.iqads.ro/2024/05/poza-andrei-balbarau-cover-410.jpg)







![[People of the Samsungverse] Mihai Țigler: Nu îmi amintesc o singură zi în care să vin la birou fără chef sau fără entuziasm. Cred că ăsta este secretul – să fii pregătit mereu să faci ceva care să conteze](https://media.iqads.ro/2022/10/profile-photo-cover-410.jpg)




![[Case Study] More than 27% savings in Digital Media Buying with Oracle Moat - Orange Romania & Data Revolt Agency](https://media.iqads.ro/2021/05/editabilv2-cover-410.jpg)




![[Noii antreprenori] Iulia Petrescu, Ez Stick: Cand lansezi un nou serviciu, este esential sa ai validarea pietei](https://media.iqads.ro/2020/04/fotojet-21-cover-410.jpg)



![[Weekend Watch List] Obsesia poveștii](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-55-2-cover-410.jpg)













