O piata, un segment de piata sau un grup de persoane (fizice sau morale) care face obiect al unei actiuni comerciale (i se propune un anumit produs) sau de comunicare (persoanele vizate de o actiune promotionala). Acest grup este definit pe baza unor criterii de segmentare: varsta, profesie, categorie sociala, nivelul venitului, criterii de comportament, stil de viata etc. V. piata-tinta. Obiectiv la care se tinde intr-o negociere de afaceri (engl. - aim, goal).










![[Case Study] Lansarea FERRO System: studiu de caz despre claritate, viteză și rezultate măsurabile](https://media.iqads.ro/2025/11/poza-principala-cover-410.jpg)
![[Stand-up pe bune] Cătălin Răileanu: Umorul vine de multe ori din greutăți și durere, englezii sunt cel mai bun exemplu de genul ăsta, soarele nu prea iese acolo, dar fac haz de necaz și merg înainte](https://media.iqads.ro/2025/10/02456539-2b49-4958-990e-cd66ddcda926-cover-410.jpg)




























