[AdBreak #39] Debriefing: campania de lansare a cartelei Frog de la Cosmote

In cadrul panelului Debriefing, Dana Bursuc (Senior Manager in Departamentul de Marketing si Comunicare de la Cosmote) a vorbit despre misiunea cartelei Frog: aceea de a creste oferind o solutie diferita de tot ce exista pe piata, in contextul in care toate ofertele disponibile sunt similare. Reprezentantii Ogilvy, Mona-Lisa Caravaniez (Managing Director Ogilvy&Mather), Cristian Simion (Group Creative Director), Calin Marcu (Copywriter), Andreea Dirzeanu (Account Director), au vorbit despre ideea strategica: "Frog schimba regulile jocului", despre adaptarea personalitatii broscutei portocalii venite din Grecia pentru gusturile consumatorilor romani si despre ce reactii a incercat sa le starneasca romanilor componenta de ATL. Iulia Stancu (Account Director, FieldStar) a vorbit despre componentele de BTL si de online, care au generat 160 de filmulete inscrise in concursul "Vreau sa fiu star" si 5000 de fani pe Facebook. Mirela Nicula (Group Media Director, Media Investment) a vorbit despre media plan, dar si despre momentul de product placement din emisiunea Neatza cu Razvan si Dani si despre activarile online, cum ar fi cea de pe site-ul emisiunii "Romanii au talent".



Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »



Related podcasts