Articole care fac referire la ACTION
YouTube Awards 2024 premiază cele mai bune strategii creative din spatele celor mai eficiente campanii video ale anului
Principalele concluzii ale profesioniștilor invitați la HR Uncovered 2024. „Organizațiile cu o diversitate ridicată au șansa să fie cu peste 20% înaintea competitorilor direcți”
HR Uncovered 2024: 27 de lideri români și internaționali discută despre călătoria de devenire profesională și leadership
[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor
#Unfinished. Avisek Majumdar: One of the blessings arising from these challenging years is the growing awareness of mental and emotional well-being
„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”
Speakeri locali, naționali și internaționali se reunesc pe 7 octombrie în cadrul primei ediții Oradea HR Vibes
#AtingeriNedorite. ”Agresiunea sexuală și discuțiile despre sex sunt subiecte tabu în România. Oscilăm între ”e prea mic” și ”a aflat singur până la vârsta asta”
Filme Fantasy și Horror în premieră națională la Dracula Film Festival ediția a IX-a. Evenimentul va avea loc la Brașov în perioada 13-17 octombrie 2021
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor
Tudor Rad, co-fondator IDEA Studios si Transylgamia: Pentru a avea succes pe piata din Romania, trebuie mers in directia jocurilor Free-To-Play monetizate prin microtranzactii sau advertising
Mircea Pascu (Geometry Global): 2016 ne va aduce mai multe proiecte globale si regionale. Acesta a fost unul dintre principalele mele obiective atunci cand am preluat conducerea agentiei
S-a lansat noul Consumer Report – singura antologie din industria de comunicare despre consumatorii romani, cu informatii actionabile pentru marketeri, agentii si publisheri
[PR-ul cultural] Oana Dobre: In unele proiecte, functiile de marketing, media, parteneriate, bartere si fundraising sau sponsorship sunt cumulate intr-o singura functie, numita generic "PR"
[CV de agentie] Mircea Pascu: Pentru noi nu exista “mari/mici”, daca ar fi sa le atribui un “tip”, acela ar fi “clienti destepti si curajosi”
Grand Prix in categoria Digital, doua trofee de Aur si doua de Argint pentru Publicis Romania la Golden Drum
Manuela Gogu: Primele interviuri au inceput sa se intample pe la 19-20 de ani. Ma imbracam mereu in cele mai fistichii haine pe care le aveam si tremuram ca varga.


![[Podcast Brain it Forward] The importance of ethical communication](https://media.iqads.ro/2025/05/brain-it-forward-25-05-e2-cover-410.jpg)


























![[UPDATE] MRM Romania a creat pentru LIDL aplicatia Lidl’s Valentine Kiss](https://media.iqads.ro/2014/02/1551697-609076269141988-1341889210-n-cover-410.jpg)











