Articole care fac referire la Alex Dona
[Digital Trends] Alex Dona: Piața de digital din România e foarte aglomerată, foarte gălăgioasă, iar substanța e din ce în ce mai inexistentă în raport cu zgomotul și cu stridentul
Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
Proiecte născute în pandemie: platforma Desprevin.ro a atins vânzări de peste 600.000 de lei în primul an de activitate
Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing
Vocea comunității CEO-ilor din România și trei antreprenori consultanți de business vorbesc la Fuckup Nights vol.VII
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
Infinit Agency continuă seria FridayLive@Five, următoarea edițe având loc vinerea aceasta – 22 mai 2020 - la ora 17:00
Vizitarea cramelor viticole romanesti din confortul si siguranta propriei case prin platforma desprevin.ro
SocialPedia 16: Despre antreprenoriat și freelancing în online, cu Alex Dona, Alexandru Neștian, Ioana Dumitrache și Andrei Radu
Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț
[Publicitatea in aer] Serban Alexandrescu (Headvertising): Ne-am cam intors in '95, in epoca „anunturilor radio”. Atat la nivel de conceptie, cat si de productie
Juriul Internetics 2016 reuneşte 30 de specialişti în marketing online și este condus de Ajay Naqvi, Marketing Manager Airbnb India
Social Media, mai mult decat o strategie, un real canal media - tema editiei a 8a la "Marketing in Direct"
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus
Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Antreprenorii vorbesc despre comunitatile construite in jurul propriilor proiecte
Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015
Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante




![[Digital trends] Alex Dona: Temerea mea este să nu se meargă doar către eficienţă](https://media.iqads.ro/2019/12/alex-dona-glenffidich-2-1024x684-cover-410.jpg)

















![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alex Dona (Times New Roman): Nu cred in gender-specific marketing](https://media.iqads.ro/2015/11/12291037-1184861391541793-7497068472264264613-o1-cover-410.jpg)















