Adevăruri și provocări în comunicare la cea de a opta ediție a Conferinței PRbeta

Adevăruri și provocări în comunicare la cea de a opta ediție a Conferinței PRbeta

În 17 și 18 mai, are loc cea de a 8-a ediție a Conferinței PRbeta. Evenimentul reunește, în fiecare an, specialiști din marketing, PR, publicitate și alte domenii conexe, bucurându-se de o comunitate activă și implicată în dezvoltarea pieței locale de comunicare. Tradițional, Conferința PRbeta dezbate o temă de discuție cu ocazia fiecărei ediții. Pentru acest an, organizatorii propun ca temă principală Adevăruri și provocări în comunicare, subliniind importanța comunicării de calitate și fără compromisuri, atât din partea companiilor, cât și a agențiilor de marketing, PR și publicitate.

Conferinţa PRbeta a însemnat, încă de la începuturi, pasiune pentru comunicare, posibilitatea de a interacţiona cu specialişti, discuţii despre tendințele din mediul online, relaţii publice, marketing, Social Media, branding, comunicare business, publicitate. Anul acesta, punctul central al discuțiilor pornește de la faptul că, în contextul știrilor false și a instrumentelor de manipulare, dar și a competiției mari și a bugetelor reduse, comunicarea eficientă și autentică este, cu siguranță, o provocare, iar drumul până la ea ascunde adevăruri despre care nu se vorbește deschis.

Prima zi a evenimentului este dedicată, la fel ca în cele mai recente ediții, conferinței. În cadrul acesteia, vor vorbi Alex Dona (Managing Partner la Times New Roman), Ioana Mănoiu (Managing Partener la GMP PR), Sonia Nechifor (Managing Partner la CommON), Tudor Galoș (Senior Consultant la Tudor Galoș Consulting), Oana Bulexa (Managing Director la MSL The Practice), Dan Frînculescu (Executive Creative Director la Publicis), Alecsandra Apostolescu (Digital Planner la Friends / TBWA), Traian Bugescu (Owner la Prospero), Mihai Furtună (Managing Partner la Societatea de avocatură Frutună și asociații), Eduard Jerca (Danone) și mulți alții. În fiecare săptămână, organizatorii anunță noi speakeri ai conferinței.

Cea de-a doua zi a evenimentului (18 mai) este dedicată aprofundării discuțiilor din prima parte a evenimentului, printr-o serie de workshop-uri specifice.  

  1. 10: 00 - 12:30 GDPR pentru media digitală și offline, susținut de Tudor Galoș, Senior Consultant la Tudor Galoș Consulting împreună cu Ioana Anghel de la Societatea de avocatură Furtună și Asociații 
  2. 10: 00 - 12:30 Campanii de comunicare cu buget redus susținut de Monica Jitariuc, Managing Partner la MSL The Practice  
  3. 13:00 - 15:30 Strategii de comunicare în Social Media susținut e Alex Ciucă, Managing Partner Superior Media
  4. 15:40 – 18:10 Google AdWords și Facebook Ads susținut de Tiana Mitrici, Managing Director la Tell Agency 

 

Înscrierile se fac online.

Taxa de participare pentru prima zi a conferinței PRbeta este de 149 lei, iar taxa de participare la fiecare workshop este de 99 lei. 

Studenții beneficiează de o reducere de 50% din valoarea biletului pentru prima zi a evenimentului. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related