[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra

[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra

Toti cei care il cunosc pe Stefan Chiritescu, director de strategie Kubis Interactive, stiu ca pentru el Graffiti a insemnat acasa. Acolo s-a intamplat intalnirea vietii lui profesionale cu dom Profesor si acolo, timp de 10 ani, a avut cele mai mari bucurii si cele mai mari dezamagiri, a facut lucruri bune si greseli uriase. Acum, cand Graffiti BBDO pune punct de final la un capitol important in publicitatea romaneasca, adunam istoriile celor care au trecut prin aceasta agentie.

Moraru a zis-o cel mai plastic “O multinationala cu suflet de agentie mica”. Asta a fost mereu Graffitiul meu. Munca multa, party si mai mult. A fost o perioada in care abia asteptam sa se faca dimineata ca sa ajung la birou. Stiu ca suna ciudat, dar exact asa ma simteam, povesteste Stefan

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related