Articole care fac referire la Behance
Tattoo Weirdly Wonderful. Roxana Mihaela Păduraru: Mereu procesul e același. Entuziasm extrem, research, începutul cel mai greu, dubii, entuziasm iar, presărat cu puțină panică și “oare puteam mai bine?”
[Visual Key] Bianca Dragu & Mircea Solomiea: Trăim într-un haos vizual în care totul vrea să fie „cool” și „vândut repede”, dar rareori mai vezi ceva curat, care respiră
Constanța Logo Challenge | Bogdan Strete: Am vrut să incorporez cât mai succint elementele care alcătuiesc esența orașului, dar într-o manieră minimalistă
[Art Superstars Wanted by glo™] Roxana Mihaela Păduraru: După mulți ani în care am fugit de desen, am ajuns la concluzia că dacă ceva este în mintea ta constant, poate e ceva acolo și în loc să te ascunzi de acel ceva, trebuie doar să-l îmbrățișezi
[Art Superstars Wanted by glo™] Andrei Merlușcă: Inspirația vine de unde te aștepți mai puțin. Poate uneori chiar și o banală postare de social media să-ți aprindă beculețul
Alisa Matei: Pentru că am vrut să ilustrez cât mai sincer și precis experiențele mele, mi-am indus o stare de transă prin care am retrăit cât mai vivid cele mai copleșitoare momente din viața mea
[Marketing 2023] Alina Aldea: AI-ul devine un instrument deosebit de puternic, însă acesta trebuie exploatat tot de specialiști, pentru a-l putea utiliza la capacitatea lui maximă
[Art & Magic] Ioana Halunga: Orice “greșeală” aș face e parte din compoziție și încerc să o transform în ceva care aparține imaginii. Încerc să adopt aceeași atitudine și-n viață
[Desenul pe banda] Roma Gavrila: Temele care mi-au dat cea mai mare satisfactie sunt cele care trateaza subiecte destul de “grele”
[Desenul pe bandă] Silvia Dobre: BD-ul istoric se distinge în primul rând prin datoria creatorului față de cititor. Trebuie să prezinți faptul istoric așa cum a fost el păstrat
[Crypto-artă] Andra Popovici: Lumea artistica este si va fi pentru urmatorii ani intr-o tranzitie, si suntem abia la inceputul a ceea ce cred eu ca va fi noua generatie a lumii artei digitale
[Art&Magic] Alexandra Hochreiter: Îmi plac proiectele cu briefuri nonconvenționale, care gâdilă imaginația, care propun situații neobișnuite și care mă provoacă
[Art&Magic] Ana Letzner: Ilustrez despre burnout, depresie, abuz, invizibilitate si trauma. Ma intereseaza sa dau o voce si sa fiu aici la nevoie pentru cei din jur
[Art & Magic] Oana Ispir: Nu există plictiseală ca artist, dar există o grămadă de muncă auxiliară, autopromovare, contracte sau contabilitate
[Art & Magic] Andra Badea: Venind dupa o asemenea perioada, cred ca instinctiv si in arta vizuala vom cauta culorile puternice, compozitiile complexe, peisaje, expresii ale bucuriei si eliberarii
[Art & Magic] Laura Măhăleanu: Tot mai multe businessuri aleg să își comunice mesajele sau să-și construiască identitatea cu ajutorul ilustrațiilor
[Start in creatie] Cezar Iliescu: Proiectele demne de mândrie suferă mutații sau rămân chiar la nivel de propuneri în pitch-uri câștigate
[fresh x design] De la doctor de plante până la designer grafic au fost două universități distanță. Povestea lui Alex Buretz
[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte
[Start in creatie] Roxana Paduraru: Pentru mine creativitatea reprezinta un proces, nu rezultatul in sine
[Start in creatie] Rares Boghiu: Generatia mea se caracterizeaza prin libertate si dorinta de exprimare
[fresh x design] Ioana Teleanu (designer UiPath): Vocea civica a oamenilor va deveni un stakeholder in procesul de design
Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte
[Artiști fontiști] Maria Bilius: Deși ne aflăm într-o eră a tehnologiei, tipografia ”handmade” este mai apreciată, mai aproape de public
Ce mai face Carioca: "Aruncam totul in lupta pentru fiecare proiect - si la figurat, si la propriu. In paranteza fie spus, am pierdut o camera Hasselblad + accesorii in mare, la un proiect cu buget mic"
[Ce se-ntampla, Artule?] Silviu Antohe (MullenLowe): Cand Walt Disney a fost dat afara pe motiv de lipsa de imaginatie, sunt foarte curios care ii erau deadline-urile
[Sfintele noastre festivaluri] Serban Alexandrescu (Headvertising): De ce sa te bati sa conduci o agentie, cand poti sa faci un fake case study?
[Cu BD-urile în mână] Cristina Moise: Fără promovare și vizibilitate în propria țară, artiștii noi o să își caute întotdeauna pâinea altundeva




![[fresh x design] Mihai Dolganiuc: Mereu se poartă simplitatea](https://media.iqads.ro/2020/06/principala3-cover-410.jpg)



![[Hai #NETLIBERARE la content video] Mihai n-a rămas sighinaș și nici brieful păgubaș](https://media.iqads.ro/2017/09/mihaisighinas-cover-410.jpg)











![[Salutari din Chisinau] Constantin Sarcov, Piko: Agentia a aparut ca o reactie a prostului gust de pe panouri si de la TV](https://media.iqads.ro/2016/06/13248325-1760715620835184-4234910792710840570-o-cover-410.jpg)
![[Cand te cauta ideea] Mircea Tara (Jazz): Motivul pentru care oamenii fac tot ce fac este ca sa aiba o poveste de spus. Sau ca sa faca parte dintr-o poveste](https://media.iqads.ro/2016/04/11066078-10153685813523696-5427944607459311309-n-cover-410.jpg)









