[Start in creatie] Cezar Iliescu: Proiectele demne de mândrie suferă mutații sau rămân chiar la nivel de propuneri în pitch-uri câștigate

[Start in creatie] Cezar Iliescu: Proiectele demne de mândrie suferă mutații sau rămân chiar la nivel de propuneri în pitch-uri câștigate

Filtrele multiple prin care trebuie să treacă o campanie poate afecta performanța ei, crede Cezar Iliescu, art director WOPA, mai ales dacă deciziile sunt influențate prea mult de client. Este una din cauzele pentru care el consideră că publicitatea în România nu este la un nivel suficient de bun. Altele ar fi lipsa de comunicare și organizare din agenții sau faptul că lipsesc scoli în domeniu, iar cele care sunt, nu urmează o programă up-to-date.

De la Cezar am auzit prima oară expresia „a parca idei”. Face parte din procesul lui de creație, de brainstorming personal în căutarea insighturilor, pentru care ține mereu o foaie de hârtie la îndemână. Una din lecțiile pe care le-a învățat pe parcurs, a fost să nu mai refuze brief-urile incomplete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related