[Bilanț 2019] Felicia Stoica: Advertisingul a devenit un instrument de educație pe subiecte care altădată erau tabu

[Bilanț 2019] Felicia Stoica: Advertisingul a devenit un instrument de educație pe subiecte care altădată erau tabu

Sensul în publicitate a reușit să scoată timid capul din grămada de caterincă și cultura pop de duzină, în anul care se încheie. Sigur, nu a avut același reach, dar este de bun augur, chiar și așa. Și este bine că există agenții și creativi care se bat pentru acest ”meaning”. Felicia Stoica, group creative director la Jazz Communication, este unul dintre ei, iar în 2019 a remarcat câteva campanii bune, cu sens. În România și în lume.

La 30 de ani de la Revoluție, ea este de părere că libertatea în advertising se vede în toate campaniile care luptă pentru drepturile omului, al mediului. Și în posibilitatea de a lucra remote sau part-time ca angajat. Un drept care ar fi părut o nebunie în alte vremuri. Felicia Stoica povestește, în cele ce urmează, despre ”un an plin și multifațetat, cu testări de limite, anduranță, focus și puțin je ne sais quoi”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related