Îmi trebuie, îmi iau - noua campanie BRD, semnată de Propaganda, îți arată că nerăbdarea e o virtute

Îmi trebuie, îmi iau - noua campanie BRD, semnată de Propaganda, îți arată că nerăbdarea e o virtute

BRD Groupe Société Générale pocnește din degete și lansează cea mai nouă campanie pentru Fluxurile online de creditare – Cardul de Credit și Creditul de nevoi personale Expresso.

Insightul de la care a pornit totul este că nerăbdarea este o virtute. Vrem totul ieri, nu acum. Avem nevoie, nu stăm, vorba melodiei din spot. Și toată această nerăbdare s-a transformat într-o campanie pentru BRD. Îți trebuie ceva, îți iei cu Cardul de Credit și Creditul Expresso. Ce simplu, nu?

În ultimii ani, trendurile sunt din ce în ce mai dinamice, iar la BRD suntem în permanență conectați la ele pentru a ne înțelege cât mai bine clienții. Știm ce se caută și încercăm să le utilizăm cât mai bine, ca să nu dea skip după primele 3 secunde. Așa am făcut și cu această nouă campanie. Am pornit de la un trend în social media, unde în video-urile încărcate de utilizatori pare că obiectele pe care și le doresc se materializează ca prin magie de pe diverse site-uri online, și l-am transformat într-un concept relevant de promovare a fluxurilor online care oferă acces rapid si ușor la un credit de nevoi personale, un card de credit sau un cont curent BRD”, declară Anca Nuțiu, Director executiv, Retail Customers Value Management, BRD Groupe Société Générale.

De ce să aștepți momentul potrivit să-ți renovezi casa, să-ți iei o vacanță sau orice vrei tu, când poți să le ai chiar acum? Bine, nu chiar acum-acum, ci în 20 de minute de la aprobarea Cardului de Credit sau a Creditului Expresso. Ce mai înseamnă 20 de minute? Un episod din comedia ta preferată și gata, ai banii în cont să-ți iei tot ce ai nevoie.

“Click, tap, swipe, like, share, comment și subscribe. Cine are răbdare mai mult de un bumper ca să prindă o idee, un mesaj sau o informație? Oportunitățile nu așteaptă, de ce am aștepta noi? Mai ales că noi suntem mereu în mișcare, chiar și atunci când ne căutăm inspirație pentru renovare sau orice am avea nevoie. Suntem toată ziua cu telefonul în mână, probabil că și acum când citești textul ăsta ești tot pe telefon, de ce să nu ne folosim de el ca să ne îndeplinim cele mai nerăbdătoare planuri?”, declară Adriana Chirtu, Senior Copywriter, Propaganda

Soluția pentru această nerăbdare specifică generațiilor mai tinere a venit chiar din produsele BRD 100% online, cu aprobare în 20 de minute. Îți trebuie, îți iei acum, ai văzut ceva de care ai nevoie, îți iei în 20 de minute.

Nerăbdarea a fost tradusă printr-un gest dinamic – pocnitul din degete, dar și printr-un stil vizual inspirat din tranzițiile de TikTok. Pocnitul din degete este praful de zâne al spotului, el face totul posibil și transformă toate planurile în realitate. Totul se desfășoară rapid, prin cadre dinamice, susținute de melodia pe care siiiiigur o vei fredona de acum încolo. “Îmi trebuie. Îmi iau, am nevoie, nu stau.” Ai cântat și tu?

Melodia este compusă și interpretată de Adrian Despot, solist la Vița de Vie și fost jurat la Vocea României. Vocea lui este cu siguranță una dintre cele mai ușor de recunoscut din România, având un stil foarte dinamic și viu care s-a potrivit perfect cu mesajul campaniei. Fiind un compozitor talentat, a transformat melodia într-un hit fredonabil de la prima ascultare care are toate șansele să devină motto-ul nerăbdării în România.

Campania include 4 spoturi TV de 25 și 20 de secunde și este susținută de 3 spoturi radio care te vor face să zâmbești, dar și multe declinări în digital, printre care și content de TikTok.

Clipuri

Radio

 

Credits:

Echipa Propaganda
Costin Milu – Co-Creative Director
Adriana Chirtu – Senior Copywriter
Cezar Hanganu – Art Director
Andreea Cârciumaru – Business Unit Director
Andreea Ciora – Senior Account Manager
Marcela Moldovan – AV Director

Echipa BRD
Despina Stoica – Senior Brand Manager
Miruna Vlad – Senior Online Marketing Specialist
Mircea Bărbulescu – Digital Marketing Manager
Anca Abaza – Director de Marketing

Echipa Saga Film
Hypno – Regizor
ATE – DOP
Vlad Semenescu – Director de Producție
Adriana Barbu și Ionuț Penzeș - Post Production Coordinators

Echipa Romanian Artists Agency 
Roxana Alexandru - Talent Agent
Adrian Despot – Muzică/versuri/interpretare

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related