De cele mai multe ori, inspirația vine din ce și cum trăim. Pentru noi, românii, inspirația apare nu doar în ateliere, pe pânze și în spații goale, ci și în bucătării cu oale date în clocot, tăvi cu bunătăți rumenite, farfurii atent decorate și lista ar putea continua.
Inspirată de faptul că suntem români și ne petrecem mult timp gătind, a apărut #artadebungust, cea mai nouă campanie semnată de Dare Digital și Olympia.
Cu ajutorul creativității echipei Dare Digital, opere de artă iconice din toate colțurile istoriei au fost reinterpretate de tehnologia AI, în spiritul Olympia.
Aceste reinterpretări vor putea fi descoperite în cadrul Art Safari, într-o expoziție specială, deschisă între 26 și 29 iunie. Iar pentru cei care vor mai mult decât o privire rapidă, Olympia oferă 10 invitații la un tur privat ghidat de Sergiu Mirică, stand-up comedian.
Pe Instagram, #artadebungust își caută oameni asemenea: Olympia a pregătit o serie de concursuri cu premii, de la tablourile din colecție la tricouri imprimate cu reinterpretările artistice.
Și pentru că puțin mister a fost întotdeauna necesar în lumea artelor, 2 lucrări din această colecție vor putea fi văzute în premieră, doar la Art Safari x #artadebungust by Olympia, înainte de a fi aduse, admirate și câștigate în social media.
Dare Digital este o agenție creativă care transformă ideile autentice în campanii relevante și emoționante. Colaborând cu branduri care împărtășesc aceeași viziune, Dare Digital își propune să aducă un plus de valoare în viețile consumatorilor prin mesaje care contează.
Credits:
Echipa Dare Digital:
Head of Art: Corina Ioniță
Head of Copy: Alexandra Manoilă
Art Director: Bianca Bratu
Copywriter: Teodora Concită
Business Unit Director: Gabriela Albu
Account Executive: Irina Vlădescu
Echipa Olympia România:
Mert Tural - Brand Manager
Vio Dan – Marketing Specialist
Roxana Țiparu – Marketing Specialist

























