Comunicarea in Era Vitezei

Comunicarea in Era Vitezei

Cei mai multi oameni de PR isi petrec cea mai mare parte din timpul lor pentru a crea continut, a mentine relatiile cu media si a creiona strategiile brandurilor pentru care lucreaza, spune un studiu al CIPR pentru anul 2017. Chiar daca au astazi la dispozitie mai multe instrumente si canale ca oricand, misiunea specialistilor in comunicare este din ce mai dificila.

Totul se desfasoara pe repede inainte acum, in timp real, fapt care nu lasa loc de prea multe pregatiri si cere o reactie rapida. De aceea, una dintre provocarile majore ale comunitatii de relatii publice este aceea de a reusi sa comunice eficient si cu impact in Era Vitezei.

A 11-a editie PR Forum este locul de intalnire pentru cei care vor sa aplice noi tactici si noi idei in comunicare. Pe 30-31 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, participantii au ocazia sa descopere cele mai relevante idei, solutii concrete si studii de caz creative.

Cele doua zile de conferinte, seminarii si cursuri intensive vor raspunde la cele mai presante intrebari din domeniul relatiilor publice. Participantii au ocazia sa descopere care sunt noile tendinte in comunicare, ce strategii folosesc branduri cunoscute, cum sa faci o campanie vizuala relevanta.

 

O conferinta cu 30 de vorbitori

Peste 30 de specialisti din industrie vor prezenta care sunt noile tendinte in comunicare, ce strategii folosesc branduri cunoscute si cum sa faci o campanie vizuala relevanta.  Printre vorbitorii acestei editii se numara: Monica Botez (Managing Partner, Golin Romania), Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR), Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Sorana Savu (Senior Partner, Premium Communication), Alexandru Paius (Senior Partner, IMAGE PR), Monica Jitariuc (Managing Director, MSLGroup The Practice), Oana Bulexa (Managing Director, MSLGroup The Practice), Iulia Tanase (Managing Partner, Image PR).

 

Speaker international

Doris Steiner, Senior Consultant la Ketchum Vienna, vine la PR Forum cu o perspectiva noua asupra importantei social media in comunicare. Cu o experienta de peste 8 ani in domeniul comunicarii si cu numeroase premii internationale castigate, Doris ofera companiilor solutii in comunicare strategica si comunicare de brand. 

 

Un eBook util comunicatorilor

Cu ocazia celei de a 11-a editii PR Forum, Evensys a lansat un eBook gratuit care cuprinde cele mai importante tendinte care conteaza in comunicare pentru 2017. Ebook-ul contine raspunsurile a 40 de specialisti in comunicare si relatii publice si ofera o imagine de ansamblu asupra provocarilor, dar si a oportunitatilor cu care oamenii de comunicare se pot confrunta. Printre subiectele abordate se numara: etica in comunicare, marketingul prin continut, ascensiunea Fake-News, apropierea de consumator, managementul reputatiei, importanta video content-ului, PR measurement, influencer marketing, reputatia brandului, real-time marketing.

Anul 2017 este plin de provocari pentru oamenii de PR, intr-un context actual complex din toate punctele de vedere, ceea ce face dificila crearea si mentinerea unei bune reputatii de brand.  Prin urmare, un om de comunicare trebuie sa isi aleaga audienta corect, sa aiba o strategie pe termen lung si sa foloseasca toate instrumentele pe care domeniile adiacente i le pun la dispozitie.

Acest e-book reuneste multe idei noi sau valideaza concepte deja testate, urmarind sa fie un ghid de bune practici in comunicare pentru noul an. Ebook-ul poate fi descarcat gratuit.

 

4 cursuri intensive

In a 2-a zi a evenimentului, 31 martie, va avea loc PR Academy. Cele patru workshop-uri concepute de agentii de renume urmaresc sa ofere solutii practice la probleme de actualitate si le prezinta practicienilor cele mai importante subiecte ale industriei de comunicare. Temele abordate vor fi: Sell Yourself- Brandul personal & Succesul profesional, 10 insight-uri pentru o comunicare (mai) relevanta, How to win awards and recognition for your campaign si Employee Recruitment Communication.

Mai multe detalii despre workshop-ur si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

 

Lectia de PR pentru tanara generatie

Un seminar interactiv de Relatii Publice dedicat studentilor si sustinut de specialisti in comunicare din companii de top locale si din importante agentii de relatii publice. Young PR seminar  va avea loc in prima zi a PR Forum si este conceput sub forma unor sesiuni aplicate, in care participantii vor putea sa invete cele mai bune practici de relatii publice din companii si agentii.

Young PR seminar este organizat de Evensys in parteneriat cu Orange Romania.

 

Beneficii de peste 400 de euro pentru participanti

Participantii la conferinta (30 martie) vor primi un pachet de beneficii in valoare de peste 400 de euro de la Zelist Industries, fb Monitor, Zelist Monitor, Dreamstime. De asemenea, UBER pune la dispozitia participantilor care nu au mai folosit pana acum acest serviciu o calatorie gratuita in perioada PR Forum.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related