Articole care fac referire la D&AD
[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs
Lumini, cameră, joacă! Tom Holland și frații săi se alătură Grupului LEGO pentru a inspira copiii și familiile să nu înceteze niciodată să se joace
[Work & Self] Adela Dan: Știu că nu operăm oameni pe cord deschis, dar există responsabilitate în această meserie și ea ar trebui conștientizată de mulți oameni din industrie
Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.
DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii
Jam Session Agency este singura agenție din România care obține premii de excelență în gândire strategică și impact în cadrul competiției WARC, și intră în topul global WARC al agențiilor independente
[Marcom 2024] Roxana Niță: Lumea se află într-o continuă traumă colectivă, războaie, crize climatice și economice, așa că e foarte greu să lucrezi într-un domeniu în care să vrei să ocolești aceste subiecte
Black Pet Friday: o inițiativă de adopție care prezintă câinii negri din adăposturi ca ultima tehnologie de dragoste necondiționată
Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România
Roxana Niță, directorul de creație al agenției DDB, este juratul României la categoria Entertainment la Eurobest 2023
[Start in industrie] Ana Levința, Cristian Petre & Alexandru Matei: Lumea are impresia că pe noi ne lovește inspirația încontinuu. De fapt, inspirația vine fix când și de unde nu te aștepți
În premieră, DDB România obține 6 distincții la Festivalul Internațional Cannes Lions 2023, pentru campania socială #DeNetestat (#UnExaminable): 2 trofee și 4 nominalizări
Roxana Niță (DDB România) a fost aleasă de celebrul The One Club printre Next Creative Leaders pentru Europa
Brand Desire Index, noul instrument Leo Burnett Bucharest pentru măsurarea dezirabilității brandurilor
Cheil | Centrade - singura agenție românească premiată la MAD STARS, unul din cele mai importante festivaluri globale de creativitate










































