Seara YP: Personal Branding Feminin

Seara YP: Personal Branding Feminin

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP – Personal Branding Feminin, joi, 3 aprilie 2025, de la ora 19:00, la sediul IAA România.

Într-o lume în continuă schimbare, branding-ul personal devine o unealtă esențială pentru succes. Indiferent dacă vorbim despre influenceri, antreprenori sau specialiști în orice domeniu, un branding personal puternic poate reprezenta cheia succesului.

Împărtășim, învățăm și ne inspirăm reciproc alături de Simona Fenichiu (Digital Marketing Specialist & Fondator Bridgital Hub), reallyrux - Streamer & Content Creator și Cristina Stănciulescu (Jurnalist și #peopleperson).

Indiferent de domeniul în care activăm, brandingul personal devine esențial. Aceasta este ideea centrală a acestei Seri YP. Sperăm să-i avem alături pe toți cei care vor să învețe cum să își construiască un brand propriu – unul care să fie memorabil și valoros, nu doar pe plan profesional, ci și personal.

Pe 3 aprilie, de la ora 19.00 la IAA House, vă așteptăm alături de: Simona Fenichiu (Digital Marketing Specialist & Fondator Bridgital Hub), reallyrux - Streamer & Content Creator și Cristina Stănciulescu (Jurnalist și #peopleperson), să aflăm cum au reușit să-și construiască o imagine puternică și să își facă vocea auzită într-o lume în continuă schimbare. Pregătiți-vă întrebările și nu uitați să vă rezervați locul completând formularul!”, a declarat Maria-Alina Sitescu, Președinte IAA Young Professionals România.

Alături de speakerii invitați vom vedea cum arată drumul construirii unui brand personal, ce provocări și oportunități au întâmpinat, ce lecții au învățat și ce strategii au folosit pentru a-și construi o imagine puternică și autentică. Înscrierile se fac gratuit, completând formularul disponibil. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarCom, cu scopul de a încuraja dezbaterile,împărtășirea de informații de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.

IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 4000 de membri din  33 de țări: Australia, Austria, Bahrain, Bangladesh, China, Coreea de Sud, Danemarca, Egipt, Elveția, Emiratele Arabe Unite, Ghana, Hong Kong SAR (China), India, Iran, Italia, Japonia, Kuweit, Liban, Macau SAR (China), Malaysia, Nepal, Nigeria, Pakistan, Polonia, România, Regatul Țărilor de Jos, Rusia, Serbia, Sri Lanka, SUA, Taipeiul Chinez (Taiwan), Ungaria, U.K.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative) și Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

IAA YP România este câștigătoarea IAA YP Chapter Excellence Compass Award în 2016, 2018 și 2020, find desemnată cea mai activă și creativă filială YP din lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related