Rezultate cautare
Oana Cociaşu: Percepția asupra eticii în comunicare se schimbă de la o abordare minimalistă, “să nu încălcăm legea”, la una maximalistă: “să protejăm oamenii"
Raluca Popa: E greu să trăiești în altă țară. Dar dificultatea asta vine cu un sentiment de libertate, de detașare, de a renunța la tot
Tattoo Weirdly Wonderful. Mihai Bizduianu: Rolul tatuajului astăzi este acela de a recupera controlul asupra propriului corp într-o lume digitalizată, oferindu-i unicitate și poveste tangibilă
Sorina Diaconu: Din lumea campaniilor cu deadline „ieri” în lumea artiștilor care fac expoziții mâine
Toomas Järvet: Cu imagini false care se răspândesc din ce în ce mai mult, poveștile reale despre oameni reali devin mai importante ca niciodată
CITR: Insolvențele se mențin la nivelul din 2024, dar concordatele preventive cresc cu 30% în primele opt luni din 2025
Valentin Soare - "Atlant" @ Artown NOW - Anuala de artă urbană Genius loci | 12 septembrie - 12 octombrie Fabrica Uzuc, Ploiești 2025
[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs
The Institute prezintă Diploma Show 2025: 143 de lucrări ale noii generații de artiști, arhitecți și designeri, între 3-12 octombrie la ARCUB - Hanul Gabroveni
[Parenting creativ] Alina Galeriu-Olteanu: Toată viața am țintit către performanță. Am vrut să performez și ca mamă. Motiv pentru care am simțit și că eșuez lamentabil de multe ori în acest rol
Iulia Dăncilă: Bread este despre comunitate, estetică și coeziune. Despre a pune România pe harta creativă printr-un limbaj vizual curat, elevat, dar profund ancorat în realitate
Nimeni nu e imun la bullying – Salvați Copiii lansează campania ”Vorbește cu ALEX” - primul AI bullied din lume
Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor
Alexandra Sand: Mi se pare esențial ca arta să nu fie ceva inaccesibil, ci un spațiu în care oamenii pot simți, gândi și dialoga sincer














![[Newsletter Collection] Doru Șupeală: Asta facem noi cu munca: o demistificăm, o umanizăm și o punem în slujba oamenilor](https://media.iqads.ro/2025/05/doru-s-upeala-hacking-work-podcast-01-cover-410.jpg)










